Innlogging for digitale timelister Visma
Oppskrift på hvordan du sender inn timene dine til barnevernstjenesten
Velg «min side»:

Velg «Ferie, fravær og timer»:

Velg “Ny” – “ny timeføring”:

Fyll inn dato:

Velg selskap “Aure kommune”:

Velg stilling:

Velg skjema:

Velg riktig lønnsart (se din arbeidsavtale):

Du må lagre for hver registrering.
Eksempel:
Du er besøkshjem og skal ha utbetalt utgiftsdekning og timelønn avlaster.
Registrer utgiftsdekning først – trykk lagre, gjør de samme stegene – velg timelønn og antall timer – deretter lagre.
Skriv klientnummer i feltet som heter «notat».
Lagre og lukk:

Gå til «liste» og trykk «send»:


Timelisten blir nå sendt til godkjenning hos barnevernstjenesten, du kan følge status på innsendingen din under fanen «liste» og «timelister»:

Oppskrift på hvordan du sender elektronisk reiseregning til barnevernstjenesten
Dersom du har avtale om at barnevernstjenesten skal dekke utlegg du har i forbindelse med at du utfører ditt oppdrag, kan du sende inn reiseregning på denne måten:
Legg musepeker over «Visma Enterprise “Plus” og velg «Expense»:


Skriv hva det gjelder, legg inn dato og eventuelle kilometer, utlegg og lignende:

Last opp vedlegg (bilder av kvitteringer fra pc eller mobil):

Velg utleggstype:

Send til godkjenning:

OBS! Om du er kommunalt ansatt i en annen kommune, kan du benytte deg av tannhjulet i høyre hjørne for å velge hvilken kommune du vil logge deg inn hos.
Vi håper oppskriften er til hjelp :-)
Dersom du har behov for ytterligere veiledning angående elektroniske innsendinger, ta kontakt med barnevernstjenesten på 48 89 31 88.